Концепт-кар CITROЁN ELO: коли «мало» значить «багато»
0%
- CITROЁN представляє свій новий концепт-кар ELO — справжню «лабораторію на колесах», яка втілює цінності CITROЁN щодо інновацій та креативності, а також демонструє ідеї майбутнього.
- Еко-відповідальний, максимально доступний, просторий та функціональний, концепт ELO досліджує новий шлях розвитку автомобільного світу, реагуючи оптимістично та винахідливо на щоденні виклики.
- Концепт-кар ELO маленький, але від дає можливість мислити масштабно! Незважаючи на компактні зовнішні розміри, новий концепт дивує своїм просторим салоном, отриманому завдяки використанню повністю 100% електричної архітектури. Маючи лише 4,1 метра довжини, концепт-кар пропонує зручний інтер’єр, розроблений як модульний житловий простір, здатний вмістити до шести осіб.
- Крокуючи «в ногу з часом», концепт-кар ELO є дещо більшим, ніж просто засобом пересування — він створений для полегшення життя в усіх його проявах: подорожі та відпочинок, приємне дозвілля, щоденна робота. Звідси й походить назва ELO: rEst, pLay, wOrk (відпочинок, дозвілля, робота).
- Концепт-кар CITROЁN ELO — відзначить свій власний світовий дебют на Брюсельському Автошоу вже 9 січня 2026 року.
CITROЁN представляє ELO — новий концепт-кар, який відкриває новий розділ в історії компанії. Продовжуючи шлях революційного концепт-кару CITROЁN Oli, представленого у 2022 році, новий концепт CITROЁN ELO виступає новою «лабораторією на колесах», яка дозволяє досліджувати автомобільне майбутнє. Сміливий, розумний, креативний — новий концепт-кар ідеально втілює цінності CITROЁN!
Завдяки своєму досвіду та сміливості до оригінальний ідей, CITROЁN досліджує революційні рішення, що дозволяють переосмислити розуміння комфорту та згадати про клас мінівенів, як автомобілів для активного відпочинку родиною або компанією друзів. Зосередившись на спеціальній архітектурі, розробленій від початку для електромобілів, CITROЁN знаходить резерви для збільшення внутрішнього простору та можливості переосмислити інтер’єр, зробивши його більш практичним, функціональним, легкодоступним. Ці амбіції та прагнення ідеально втілюються в концепті CITROЁN ELO, який «маленький ззовні, але мислить масштабно». Так вдалось створити не просто черговий концепт-кар, а справжній будинок на колесах з можливостями зручної трансформації простору та неймовірним рівнем комфорту.
Новітній концепт-кар CITROЁN ELO був розроблений як ідеальний супутник для будь-який повсякденних справ — для відпочинку, дозвілля, роботи (rEst, pLay, wOrk; звідки й походить назва концепту ELO) — що досягається завдяки модульності конструкції. Він повністю використовує переваги 100% електричної архітектури, пропонуючи компактний розмір, за якими приховано винятковий внутрішній простір. Завдяки невеличкій довжині кузова (лише 4,1 метра) та формі мінівену, концепт-кар ідеально почувається на міських вулицях, при цьому пропонуючи вам насолодитися чудовим внутрішнім простором для перепочинку. А завдяки модульному салону, який може вмістити до шести осіб, концепт-кар повністю відповідає різним вимогам життя: звичайні поїздки на роботу, подорожі для відпочинку, сімейні заходи. Таким чином, концепт CITROЁN ELO перетворюється не просто на транспортний засіб, а сприймається як справжня «енергійна бульбашка» для активного способу життя.
З концептом CITROЁN ELO вже не власник має адаптуватись до автомобіля, а сам автомобіль адаптується до потреб власника. Так, стандартний варіант компонування салону має чотири сидіння з центрально-розташованим сидінням водія. Завдяки такому розташуванню, водій може насолоджуватись чудовим оглядом на 180° через панорамне скло та сучасним інтерфейсом керування, а пасажири на задніх сидіннях насолоджуються величезним запасом простору. За необхідності — можна розгорнути ще два додаткові сидіння, що дозволить перевозити до шести осіб одразу. Крім того, салон можна легко перетворити на спальне місце для двох осіб, домашній кінотеатр для спільного проведення часу, використовувати салон як укриття від негоди тощо.
Про новий концепт-кар CITROЁN ELO — в деталях...
Електрична архітектура = простір формату XXL в компактних габаритах
Унікальність концепт-кару CITROЁN ELO починається вже з вибору його концепції, як повністю 100% електричного транспортного засобу, що подарувало важливі переваги з точки зору компонування.
Виняткове співвідношення компактності та об’єму салону.
Новий концепт-кар CITROЁN ELO пропонує до шести комфортних сидінь при довжині лише 4,1 метра, подібній до CITROЁN ë-C3. В епоху постійно зростаючих розмірів, рішення застосувати протилежний підхід та обмежити займаний простір на дорозі (але пропонуючи просторий салон!) виглядає доволі символічно та змістовно.
З самого початку, концепт-кар CITROЁN ELO був розроблений на спеціалізованій 100% електричній платформі з двигуном, розташованим на задній осі. Така архітектура дозволяє контролювати розміри кузова, звільняючи при цьому простір всередині. Компактний зовні, CITROЁN ELO дарує справжні сюрпризи всередині. Співвідношення зовнішніх розмірів до внутрішнього простору повертає нас до класу мінівенів, які ефективно використовували кожен кубічний сантиметр простору.
Електричний, відповідальний, міський
Невеликі габаритні розміри роблять концепт-кар CITROЁN ELO дуже практичним у міських районах, де його життєрадісний вигляд буквально оживляє навколишнє середовище. Спритний та маневровий, він легко паркується та долає тісні вулички. Водночас, концепт CITROЁN ELO дозволяє легко вирушати за межі міста, якщо людина бажає подихати свіжим повітрям та змінити навколишнє середовище. Окрім вимоги отримати максимальній простір в салоні, вибір електричної платформи також є очевидним для втілення ідеї еко-відповідальної й сучасної мобільності, спрямованої на перехід до нових видів енергії. Таким чином, електрична архітектура повністю відповідає цільовому призначенню концепт-кара CITROЁN ELO, особливо в міських умовах.
Геніальний та комфортний внутрішній простір
Смілива високотехнологічна архітектура в поєднанні з винятковою модульністю подарувала концепту ELO дуже високий рівень універсальності салону.
Унікальне положення водія
Концепт-кар CITROЁN ELO використовує власну унікальну архітектуру, розмістивши сидіння водія по центру передньої частини салону. Це оригінальне положення водія дозволяє йому насолоджуватися новими відчуттями та панорамної оглядовістю. Також варто відзначити й чималу висоту концепту на рівні 1,70 метра, що забезпечує легкий доступ в салоні та пересування людей всередині. Рульова колонка максимально зміщена вперед, що також звільняє внутрішній простір. Сидіння водія обертається на 360° та дозволяє ідеально адаптуватися до різних конфігурацій — чи то керування автомобілем, чи то розмови з іншими людьми в салоні.
Сучасна, розумна, ергономічна кабіна
Простота використання CITROЁN ELO знаходить своє відображення в його панелі приладів. Нова концепція, розроблена CITROЁN, базується на принципі проектування інформації на спеціальну поверхню в полі зору водія. В попередньому концепт-карі CITROЁN Oli 2022 року, інформація та додатки проектувалися на т. зв. Smartband — широку горизонтальну смугу, розташовану внизу лобового скла. Тепер у 2025 році, CITROЁN пропонує концепт ELO вже з новою версією цього проекційного дисплея: інформація відображається на прозорому екрані, оснащеному світло-відбивною плівкою. Так створюється чарівний ефект, ніби яскраві та кольорові інформаційні символи «плавають» по всій ширині лобового скла. Причому цей дисплей вимагає менш дороговартісних технологій, ніж звичайний проекційний дисплей.
Використання односпицевого керма з пласкою подвійною секцією демонструє нам історичну спадщину CITROЁN (адже вперше таке кермо було представлено на моделі DS 1955 року) та значно покращує видимість панелі приладів. Зручне для утримання, кермо оснащене двома кнопками у формі джойстика, які забезпечують доступ до всіх функцій цифрової приладової панелі.
Зразкова модульність простору, можливості трансформація салону
Другий ряд пропонує три окремі сидіння для пасажирів: всі однакової ширини та оснащені складними спинками. Ці три задні сидіння можуть легко зніматись та використовуватися як сидіння для пікніка на вулиці. Крім того, в салоні приховано ще два додаткові сидіння — вони розкладаються простим рухом, трохи притискаючись позаду сидіння водія з обох боків; однак простір для ніг на додаткових сидіннях виявляється неймовірно щедрим. Таким чином, салон концепт-кару CITROЁN ELO може легко трансформуватися під задачу перевезення певної кількості людей. Причому навіть у шестимісній конфігурації, об’єм багажника не змінюється — усе завдяки геніальній модульності та формату розміщення сидінь. Нарешті, варто відзначити бічні дверцята, що відкриваються в протилежних напрямках й, за умови відсутності центральної стійки, забезпечують легкий доступ в салон. Завдяки ширині кузова 1,92 метра, всередині дуже просторо, а рівна підлога дозволяє легко пересуватися всередині, незалежно від обраної конфігурації та кількості сидінь.
Позитивна «енергійна бульбашка» з продуманою конструкцією
Концепт-кар CITROЁN ELO буквально випромінює позитивний настрій, при цьому — не забуваючи про практичність на кожен день; це знаходить свій прояв у кількох прикладах.
Поєднання функціональності та емоційності
Унікальний силует концепту ELO відображає бажання спеціалістів CITROЁN створити надзвичайно універсальний транспортний засіб — що й продиктувало його функціональну форму. Водночас, роль дизайнерів полягає в тому, щоб наповнити цей функціональний простір емоціями, індивідуальністю, привабливістю.
Оригінальний силует концепт-кару CITROЁN ELO демонструє інноваційну архітектуру: кузов подібний до мінівену, він міцно розташований на чотирьох колесах, що розміщені по кутах, а на завершення — ще й варто відзначити аеродинамічні елементи-крила з плавними вигинами та вишуканими формами. Великі скляні поверхні візуально полегшують кузов CITROЁN ELO та сприяють комфорту на борту. Причому завдяки пласким або злегка вигнутим вікнам, новий концепт-кар ELO демонструє прямий зв’язок з колишнім концептом CITROЁN Oli.
Напівкруглі задні дверцята з прозорими вставками простягаються аж до кромки даху, покращуючи внутрішнє освітлення: сумарно маємо 4,5 м² скляних поверхонь, завдяки чому салон буквально залитий світлом. У задній частині концепту CITROЁN ELO окремо вирізняється багажне відділення, а загальні об’єми кузова підкреслюються стильними графічними елементи на кшталт колісних арок та пласких поверхонь крил.
Передній «світловий підпис» перегукується з естетикою, представленою на автомобілі CITROЁN C5 Aircross нового покоління. Так, вертикальні модулі фар тепер розділені на дві частини, а логотип займає центральну горду позицію поміж ними. Бампер з міцного поліпропілену забезпечує легкий та ефективний захист від незначних ударів; причому аналогічний матеріал використаний для захисних вставок на чотирьох крилах.
У задній частині кузова «світловий підпис» також нагадує про CITROЁN C5 Aircross з його фарами-закрилками. Асиметричні подвійні задні двері мають великі прозорі вставки, що покращує оглядовість та можливість надходження світла в салон. Нарешті, навіть дах слугує прикладом поєднання функціональності та емоційності — адже він може зсуватись для розміщення великогабаритних речей або просто коли людям хочеться помилуватись зоряним небом під час ночівлі всередині салону.
Максимально корисне використання часу: ідея ELO rEst — pLay — wOrk (відпочинок, дозвілля, робота)
У середньому автомобіль проводить майже 95% часу на стоянці, без використання. Розробники концепт-кару CITROЁN ELO прагнули вирішити цю проблему та запропонувати людям дещо більше, ніж просто транспортний засіб для пересування з пункту А в пункт Б.
Сучасний світ змінюється, спосіб життя змінюється, усе навкруги прискорюється. Протягом одного дня ми здійснюємо численні взаємопов’язані поїздки та дії. Концепт CITROЁN ELO розроблений так, щоб він міг ідеально відповідати кожній задачі — відпочинку, дозвіллю, роботі — та втілювати мобільність нової епохи. Цей просторий, продуманий, еко-відповідальний концепт-кар переосмислює використання часу й, таким чином, CITROЁN ELO стає значно більшим, ніж просто транспортним засобом — він стає справжнім каталізатором життя та руху.
Відпочинок
Концепт-кар CITROЁN ELO дарує можливість комфортно зачекати на зустріч або відпочити допоки ви очікуєте ваших дітей, він дарує місце для перерви та релаксації. Просторий, комфортний, приємний салон. Сидіння з товстими м’якими подушками для зручної посадки навіть напівлежачи. Великі скляні поверхні, що забезпечують багато світла. Концепт-кар CITROЁN ELO можна перетворити навіть на спальне місце для двох осіб або кінозал.
Новітній концепт-кар CITROЁN ELO оснащений двома матрацами, які складені у спеціальних відділеннях в багажнику й не впливають на загальний корисний об’єм. Ці матраци виготовлені з надувного матеріалу Dropstitch від компанії Decathlon. Два матраци легко виймаються з їхніх відділень, швидко розкладаються та надуваються за допомогою стисненого повітря. Спеціальний матеріал Dropstitch надає матрацам необхідної жорсткості, завдяки чому не потребується будь-якого спеціального підсилення; при цьому поверхня матраців залишається дуже м’якою та комфортною.
У конфігурації спальні на двох, мініатюрні ліхтарі-капсули в салоні перетворюються на нічні лампи. Також в салоні концепту CITROЁN ELO розміщено фіксатор, що дозволяє закріпити різні предмети та навіть невеликий проектор. Завдяки висувному проекційному екрану, це дозволяє дивитися фільм у повній релаксації, перетворюючи CITROЁN ELO на затишний кінотеатр-кокон, що захищає від зовнішнього світу. Нарешті, атмосферу відпочинку можна додатково покращити завдяки великому люку в даху, що дозволяє насолоджуватися зоряним небом.
Дозвілля
Куди б ви не вирушили з новим CITROЁN ELO, цей концепт-кар перетвориться на ваш особистий «базовий табір» з безмежними можливостями для відпочинку.
Команди дизайнерів CITROЁN працювали разом зі спеціалістами компанії Decathlon над розробкою матеріалів та аксесуарів, щоб концепт-кар ELO ідеально відповідав потребам людей під час відпочинку на природі. Співпраця двох компаній виходить далеко за рамки просто дизайну різних аксесуарів, натомість розглядаючи саме сценарії використання. Наприклад, отвір багажного відсіку був перероблений так, щоб забезпечити можливість сидіння на краю багажника, що дуже зручно за необхідності перевзування. Для комфортного зберігання речей передбачено додаткові сумки попереду, а на всіх чотирьох дверцятах додано гачки для фіксації тенту — й цей тент дозволяє вам продовжити перебування на свіжому повітрі, захищаючи від сонця чи негоди.
Три задні сидіння можуть зніматися й використовувати як додаткові крісла під час пікніку на вулиці. Це історична відсилка до культового автомобіля CITROЁN 2CV та натяк на крісла Quechua від компанії Decathlon.
Концепт-кар оснащено вбудованим компресором, що дозволяє підкачати шини автомобіля та швидко надувати аксесуари для відпочинку (дошки для веслування, велосипедні шини), щоб займатися різноманітними видами дозвілля. Крім того, новий CITROЁN ELO також оснащений технологією V2L, завдяки чому він перетворюється на точку живлення для різноманітних приладів — наприклад, для електричного грилю або акустичної колонки. Нарешті, зверніть увагу на деталі: чотири пласкі ділянки на крилах дозволяють зручно розмістити на них склянку або тарілку під час пікніку на вулиці.
Робота
Цифрові технології дають свободу, але ж і змушують нас буди завжди на зв’язку деінде. Гібридний графік роботи стає дедалі популярнішими останніми роками — тому нерідко доводиться швидко переключатися між особистими справами та діловими онлайн-зустрічами. Якими б не були ваші потреби, концепт-кар CITROЁN ELO допоможе в цьому — адже його можна швидко перетворити на комфортний мобільний офіс.
Так, водійське сидіння має подушку та спинку різної товщини й щільності, завдяки чому крісло швидко адаптується до різних сценаріїв використання: під час руху воно забезпечує комфорт та підтримку, необхідні для керування автомобілем; а за потреби — може слугувати офісним кріслом. Сидіння легко обертається на 360° та пропонує фіксатор для планшету або тримач для ноутбука, що дозволить вам спокійно виконувати свої робочі завдання.
Крім того, в робочому режимі конфігурація приладів під лобовим склом адаптуються для ретрансляції вашої відео-конференції, відображення розкладу зустрічей, керування дзвінками. Додатково передбачені висувні лотки у передніх внутрішніх колісних арках, що дозволяють зберігати телефон або навушники, завдяки чому посилюється відчуття офісного комфорту.
Продукт, що відповідає суспільним викликам
Під час розробки концепт-кару CITROЁN ELO, окрім використання електричної архітектури, особливу увагу було приділено екологічності матеріалів загалом, а також обмеженням кількість деталей та маси електромобіля.
Усі матеріали були розроблені з урахуванням можливості переробки та багаторазового використання, що відповідає сучасним екологічним вимогам. Оздоблення сидінь другого ряду виготовлено з міцного та легкого у догляді матеріалу, який ідеально підходить для використання в напружених умовах: цей матеріалі дуже зносостійкий, не боїться води тощо.
Водійське сидіння ілюструє підхід спрощення конструкції, спрямований на зменшення кількості деталей та скорочення використання ресурсів. Наприклад, покриття сидінь виготовлено із залишків тканин та матеріалів, що свого часу використовувались для концепт-кару CITROЁN Oli, представленого у 2022 році. Такий екологічно відповідальний підхід поширюється на всі панелі оздоблення салону, де використано пластифікований матеріал, за яким легко доглядати та який надає салону концепт-кару CITROЁN ELO його яскраво-кольорового вигляду.
По обидва боки від водійського сидіння розташований спінений поліпропілен — той самий матеріал, який компанія Decathlon використовує для виготовлення своїх велосипедних шоломів. Він містить 30% перероблених матеріалів та в подальшому також підлягає переробці. Крім того, цей дуже легкий та міцний матеріал використовується в нижній частині бамперів та на пласких поверхнях чотирьох крил. Таким чином, використання незвичних матеріалів дозволяє одночасно створити міцну конструкцію, зменшити кількість деталей кузова, знизити вагу автомобіля.
Завітайте на офіційний український сайт CITROЁN — дізнавайтесь більше про вражаючі концепт-кари Бренду та актуальні серійні моделі CITROЁN, що вже доступні для придбання в Україні.








